۱۳۸۷ اردیبهشت ۱۹, پنجشنبه

تحقیق ، گردآوری و تحلیل عناصر کلاسیک در فرهنگ های باستانی و دیدگاههای مدرن درباره آنها .

سلام به دوستان و همراهان گرامی،قصد دارم مطالب بسیار ارزنده و جالب که اساساً طی یک تحقیق حسابی گردآوری و البته تحلیل کردم(تحلیل های تشابهی،مفهومی،ساختاری و...)،رو تقریبا با عنوان و فهرست زیرارائه کنم.

اما چرا تقریبا!؟

خوب بهتر ِ بگم که یک عنوان دیگه هم در مطالبم هست و اون مربوط به فرهنگ خودمون ِ .

بهتر ِ که خیلی داغش نکنم و فقط بگم که خیلی روش کار کردم و بنظر خودم کلا ً خوب پُخته شده و قطعاً مفید ِ!

مشکل اصلی اینجاست که این بحث رو به دلایل زیادی مثل حجم بالای اطلاعات و تصویرها و ... نمی تونم تو بلاگم مطرح کنم؛در صورتیکه دوستان برای ارائه اون نظری داشته باشند،ازشون ممنون می شم.

Classical Elements

1- Hindu, Japanese, and Greek systems
1-1- Classical elements in Greece
1-2- Classical elements in Hinduism
1-3- Classical elements in early Buddhism
1-3-1- Classical elements in the Seven Chakras
1-4- Classical elements in Japan
1-5- Classical elements in Bön

2- Classical elements in China

3- Modern Western approaches
3-1- Neo-Paganism
3-2- Classical elements in sound and music
3-3- Classical elements in popular culture

هیچ نظری موجود نیست: